Glasögon

Har idag varit till optikern (igen!) men den här gången gällde det terminalglasögon, kunde inte gå till min vanliga optiker utan var tvungen att gå till den andra vi har på orten. Eftersom det är jobbet som betalar fick jag bara välja mellan några få bågar, inte var det mycket att hurra för men till slut hittade jag ett par som inte såg alltför hemska ut och de satt ganska bra. Skulle få dom om ca 10 dagar.

Solen skiner även idag på oss, riktigt härligt skönt ute. Jag och S3 cyklade ner på stan när jag skulle till optikern, jättehärligt. Jag cyklar ju också varje dag till jobbet, det har varit jätteskönt, även när jag börjat så tidigt som igår och idag (7.00) så har det varit skönt, inte kallt alls, har bara behövt fingervantar. Det blir 1 mil/dag som jag cyklar och det är ju jättebra med tanke på att jag absolut inte rör på  mig en endaste liten centimeter när jag kommer hem, men jag tänker ofta på det

Nu ska jag titta på Singelmammor på nätet, jag orkade inte vara uppe igårkväll och se det, tur att det finns på svt:s hemsida.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0