Freeeeeda!

Tjoflöjt så skönt, det är fredag idag.
För ungefär en timme sen åkte S3 och gubben iväg med husvagnen, de skulle till Luleå och campa på  modellflygfältet, de ska flyga i helgen, jag ville inte följa med, känns skönt att bara rå sig själv i helgen, ja mellansonen är ju hemma, ja, hemma och hemma, han sover hemma men annars lär jag väl inte se så mycket av honom kan jag tänka, kompisar och moppekörning hägrar nog, bättre än mamma :)

Fint väder fick vi ikväll, solen lyser och det är ungefär 12 grader varmt, det kom lite smådroppar när jag cyklade hem från jobbet men inget som det blev nåt av och det var ju skönt, har precis sett vädret på nyheterna och det verkar bli fint väder imorron, få se om jag kanske påtar lite i trädgården, det beror på humör och lust, nu kan jag ju göra precis det jag känner för, jippie!

Ni som undrat när det blir Tupperware: Jag kan inte svara ännu, har inte pratat med S som ska ha visning, så fort jag bokat med henne så ska ni få veta datum och tid, ev blir det lördag 27/9, men som sagt jag måste kolla med henne först.

Nä, nu ska jag gå och göra.... ingenting!! Kanske surfa lite till eller gå och sappa bland TV-kanalerna, jag får se, har inte bestämt mig ännu, men du! Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst är det skönt att vara för sig själv ibland. Nisse jobbar kväll så det är bara jg och barna och Adam lägger sig snart så då är det bara jag och Oskar fast han sitter ju mest i sitt rum framför datorn med RS.

2008-09-05 @ 19:05:50
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Ha en trevlig helg och du kan se framemot turen med BMWn lite senare i höst...........

2008-09-05 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0