.

 
Sån här är jag i eftermiddag, det är inte skönt alls. Jag åt ju min soppa idag, den jag gjorde igår som innehåll vitkål, paprika, morötter, lök och det gillade inte min mage, allt det är ju egentligen sånt jag ska undvika i möjligaste mån, ha ha ha, sen jag kom hem så har jag alltså gjort såna som han på bilder, gott luktar det inte heller  ha ha ha, jag har dörren på vid gavel, tur att det är fint väder ute. Förhoppningsvis går det över på en stund för det är inte trevligt. Vågar inte äta soppan imorron, har köpt mig en kycklingsallad jag tänkte ta istället.

Ja, då ska vi se vad som hänt här sen sist, nä, inte så mycket. Gubben och S3 kom hem sent igår, klockan var 21.00 innan de var hemma, det blev snabbt med duschning och kvällsfika för sonen som sen fick hoppa i säng fort som attan, han var ganska så trött i morse men det verkar ha gått bra ändå, jag har jobbat 7-13.30 idag så jag bara väckte honom och sen var jag tvungen att åka iväg. Nå, han kom sig ju till skolan i allafall för han var där när jag hämtade honom :) Jag lovar att ikväll blir det definitivt inte så sent, nä då är det 20.00 som gäller! Det har mamma bestämt.

Från den äldste sonen hör man nästan inget alls, men  det kanske är så med pojkar :)! Jag sms:ade och frågade hur det var och jodå, han sms:ade tillbaka, allt var bra, en del mat var stark, värmen var OK, fötterna mådde bra. Jaha, det var allt man fick veta, men frågar man inte mer får man väl inte veta mer heller! Det kommer att bli utfrågning på hög nivå på lördag, han kommer inte att ha tid med annat än att berätta allt de varit med om och visa bilder. Oj, oj, oj, stackarn! :)

Nu ska jag gå och göra ingenting en stund, sen ska jag ta och fixa middan, idag blir det uppstekt palt, jag kokade palt igår men eftersom gubben och sonen kom hem så sent så fick dom inget, därför blir det uppstekt idag.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud va gott med palt, det skall jag göra till middag i morgon.

2008-09-08 @ 22:23:32
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0