Bytt utseende

Nu har jag förnyat mig lite! Det man inte gör hemma gör man istället på bloggen. Jag har fortfarande lust att förnya därhemma, nu är det inte bara köket, jag har även hunnit till badrum och vardagsrum, det är nästan så gubben blir svettig av mitt prat!

Har nu varit till M på plastparty, jag inhandlade en burk som jag sneglat på ett tag, det är en fyrkantig låda med lock som är töjbart, kan alltid vara bra att ha, sen fick man en jättefin mini kvartett, och som tack för att en av gästerna ville bli säljare så får vi 2 st mini kvartetter, inte illa!!
Nästa helg ska jag ha mitt eget plastparty, så då tänkte jag handla en annan burk i samma serie, tror jag i allafall. Fick se vilka värdinnegåvor som är just nu och jag funderar på att välja en brödbox, den verkar ju bra, den är i samma serie som ostkupan som jag redan har och är den lika bra som den så är den bra!

Det var allt för nu, hade egentligen skrivit mer, men det blev nåt fel och nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skrev  ha ha ha, vilket minne man har va?!

Nu ska jag nog i allafall gå och göra mig nattaklar, tänkte sen sussa i mina jättefruktansvärt superdyra påslakan som jag köpt på IKEA, dom kostade HELA 45 kr/st, jag tycker de är riktigt fräsiga, det är blå stjärnor på dom, passar i vårt sovrum med blåa väggar!

Sussa gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0