1373

har det blivit idag, inte bra, nu kan jag ju inte ens äta en frukt ikväll, men jag tror jag struntar i det och äter frukt om jag vill!

Idag har C varit och hälsat på, jättetrevligt. Hon hade med sig denna söta orkide också:


Den står numera i mitt lilla köksfönster som är alldeles brevid Soda-streamen ni ser i bakgrunden.
Som vanligt så sprang tiden bara iväg, den brukar vilja göra det när vi träffas jag och C, vi pratade och pratade och pratade så vi är väl alldeles hesa imorgon.

Ikväll ska jag nog se på Färjan på femman, det verkar vara ett häftigt program, har läst på Aftonbladet idag om flera som är oroliga för vad dom gjort. Ha ha ha det bara måste man ju se, kanske man ser nån man känner igen. IDOL blir det till att spela in ikväll.
Nu ska jag gå och se till att S3 får på sig pyjamasen, sen blir det Sjukhuset och efter det väntar sängen för honom och som sagt Färjan för modern.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0