1251

har jag ätit hittills, nu blir det till att sköta sig ikväll, har ju bara 49 kcal kvar att äta och det är minsann inte mycket en fredagkväll!! Hur ska det här gå...?? Bra hoppas jag!

 Är mitt magiska nummer, men jag hoppas att den siffran kommer att krympa allt eftersom. Jag planerar att krympa mig själv med 13 kg från nu,  helst skulle jag ju vilja ha nått den summan redan till jul, men vi får väl se hur det går, det är ju ca 1 kg/vecka och det ska ju inte vara några problem om man bara sköter sig, och den här gången hade jag ju tänkt göra det! Så håll tummar och tår och ge mig gärna en spark därbak om jag inte sköter mig!

Nä, nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om så jag struntar väl helt enkelt i det, ska fortsätta besöka cyberrymden en stund till.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Eija

Jag håller alla tummar jag har för att du ska lyckas....Fast jag gillar ju dig som du är..

2008-09-26 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0