1181 kcal

hittills idag, inte illa med tanke på att vi köpte pizza till middag, (det var pappa som skulle laga mat idag!) jag tog en med pyttelite ost, tog mina lactrase-tabletter till så jag hoppas att jag slipper toa-race idag.

Jag och B har varit till M på klädparty idag, det var jättetrevligt, Tack M för att jag fick komma! Det var en tjej som visade kläder från Capri Collection, jättefina var dom och inte alltför dyra, storlekarna verkar också vara bra. Jag kollade och provade en jättefin tunika, det var storlek 40 och jag kunde ha den!!!!! WOW, då kanske ni förstår att storlekarna var bra, jag har ju i vanliga fall 42, 44.

Så här såg den ut, visst är den fin?!

men jag köpte den inte, jag har haft lite för mycket utgifter på sistone så jag måste hålla igen lite ett tag, men väldans sugen på att köpa den var jag, den kostade 349 kr.

Idag har det varit fint väder, solen sken åtminstone ett tag idag, jag kunde cykla till B, tyärr (el det kanske var bra) så hade jag motvind när jag cyklade hem, fick kämpa på rejält. Fast med tanke på middagsmaten så var det nog bra att jag fick ta i lite .

Nu vete sjutton vad jag ska hitta på, får väl se om jag hamnar i TV-soffan el om jag gör nåt annat, det lutar nog åt soffan...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0