1009

så många kalorier har jag stoppat i mig idag. Och det är jättebra, har ju 1300/dag.

Har även fikat ikväll, var hos Ulle på LR-visning, tack för att jag fick komma! vi hade jättetrevligt, fick gott fika, hon hade bakat både ballerina och nåt annat kex och bullar . Bullarna såg jättegoda ut, men tyvärr innehöll de skummjölkspulver så det blev ingen för mig, men det var nog lika bra det, annars hade jag nog inte haft så bra resultat vad gäller kalorierna, jag fick kex men jag kommer inte ihåg vad dom hette, det var inte Ballerina för dom innehåller mjölk dom också.

Har nu varit duktig och skrivit upp i viktklubb 2 dagar och det har gått jättebra, det som gått lite sämre är det här med motionen, men man kan ju inte börja med allt på en gång!! Måste ju få vänja sig lite i taget.

Nu ska jag gå och sussa på kudden, jag har lite svårt att skriva detta för jag har inga glasögon på mig, ser inte riktigt vad jag skrivit.
Nåväl ha en skön natt och dröm härliga drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0