Vilket väder!

Ja, nu har då vintern definitivt kommit! Herregud så det har blåst och yrt snö inatt, bilen var inte så värst snöig, däremot hade det drivit så det var stora högar på vissa ställen på gården, gubben var ut och skottade imorse, sen när jag kommit hem och vi ätit så var jag och ungarna ut och skottade också.

Jag har jobbat idag och det har gått jättebra, fingret mår hur bra som helst, jag är så glad för det.  Fast för en stund sedan började jag känna av lite huvudvärk, vet inte vad det beror på, kanske för att man jobbat idag, jag har ju bara gått här hemma i över en vecka och haft det så tyst och lugnt.

Nu ska jag gå och slappa lite i TV-soffan tror jag, sen ska ju S3 göras i ordning inför kvällen och sen efter det så ska det kopplas av ordentligt innan man hoppar i säng. Jag har börjat lyssna på Aprilväder, fortsättningen på Saltön, jag började lyssna igårkväll när jag gick och la mig, kunde inte sluta lyssna för det var så kul, ska nog lyssna en stund ikväll också, det är väldigt rogivande att ligga i sängen och blunda och lyssna, det händer att jag somnar bort från boken också så man måste spola tillbaka nästa gång man ska lyssna, men det är sånt som händer.

Nå, ha en skön och avkopplande kväll nu efter allt skottande.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du somnat...? :)

2008-11-25 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0