Tjohej!

Fingret mår fortfarande bra och jag bara njuter. Jag är så himla duktig i att inte göra nåt också !  Jag har verkligen försökt att inte göra mer än nödvändigt de här dagarna, det är svårt för det finns ju hur mycket som helst att göra: Börja fixa inför julen, baka, städa, ja listan kan göras hur lång som helst, men jag har varit sååå himla duktig, har inte gjort nåt av dessa saker. Känner mig riktigt stolt! Det kanske är därför som fingret ännu känns bra, hade jag börjat med en massa när fingret kändes bättre så skulle det säkert inte kännas lika bra nu.

Jag har gjort dip till ikväll, tänkte dippa gurk- och morotsstavar. Jag har bevisen här:

Laktosfri fil i kaffefilter:        Färdig dip:
    
Jag la filen i kaffefilter igårkväll och idag mitt på dan så smaksatte jag. Det blev lite lite så jag har satt igång lite mer fil som jag ska ha i filtret tills imorgon.
Jag gjorde en vitlöksdip och en tacodip, har nyss testat med lite morot och de blev bägge godkända!

Ikväll blir det palt till middag, det ska bli sååå gott, jag har verkligen längtat efter palt, har ju inte kunnat göra det när jag haft så himla ont, om det gör ont nu när jag ska veva runt så får S1 hjälpa mig.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott med palt & dip ;) Krya på sig fingret. Har faktiskt varit in en snabbsväng på jobbet. Din kompis A satt alldeles ensam vid "stolpen".

2008-11-21 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0