Semester

Nu har jag haft semester i 2 dagar, känns underbart!
Vi åkte till Luleå och Arcus i torsdags, vi var här vid 15-tiden. Allt gick jättebra. Men det var fan så kallt, det blåste istappar kändes det som.

Igår fredag var vi på mässan mellan kl 10.30-15.00 ungefär, vi hann med att se på alla kandidater till Lucia och även stå-upparen Åsa Persson, hon var superkul att lyssna på, vi fick oss många skratt.

Jag har inte handlat nåt alls till mig själv, hittade julklappar till en kompis och till mamma och svärmor. Vi ska iväg en sväng till idag, får se om jag hittar nåt till mig själv då. Mässan kändes inte lika stor som förra gången vi var, det gick ganska fort att se allt, det var inte så mycket trängsel och det var skönt. Konstigt nog verkar det ha varit mest folk fram till kl 12 ungefär, för sen på eftermiddan var det som att det blev glesare med folk, jag hade tänkt att det skulle vara tvärtom.

Idag skiner solen på oss, vi ska strax börja göra oss i ordning för att trippa iväg till mässan, sen ska S2 komma, han har ju varit hos mormor och morfar i veckan så dom ska skjutsa honom hit under dagen, så han får lov att campa med oss inatt, så åker vi hem igen imorron efter frukost och annat som ska göras, det blir ingen mässa imorron i allafall.

Ha en bra lördag och sköt om er!

PS: Har tagit bilder men tyvärr ligger kabeln ute i bilen och det känns inte så skönt att gå ut och hämta den, jag lägger in bilder senare istället.

Kommentarer
Postat av: Maria

Om ni står där ni brukar förstår jag att det blåser kallt...hurv!

2008-11-01 @ 10:17:34
Postat av: Ulrika

Det är ju lite bister ute men ni har väl varm och skönt i vagnen!

2008-11-01 @ 10:56:16
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0