Proppen har gått

Idag på jobbet fick jag en liten propp i höger långfinger, det kändes jätteunderligt, har varit med om det tidigare men inte så att jag känt precis hur det "rann" i fingret, jag gjorde inget speciellt utan det bara kom helt plötsligt, det är svullet och blått, här bilder, det kanske inte syns så bra:
    

Jag ringde till vårdcentralen när jag kom hem men sköterskan sa att det var inget att oroa sig för, jag kunde smörja in med hirudoid (el hur det nu stavas)salva, annars går det ändå över av sig själv, kan vara lite ömt ett par dagar.

Har nu tagit bild på det gulliga tomteljuset jag köpte på mässan också, söt eller hur?!


Har ju glömt att berätta att jag köpt nya skor också, behövde ett par bra gå-skor som inte är jättekalla utan som går att använda nu, så här ser dom ut, de är jättesköna:


Så det var lite bilder, synd att det ska ta sån himla tid att lägga in, hade säkert lagt in bilder oftare, men som det är nu så är det alltid "upptaget" på linjen här så att det tar en evighet, tonåringar!!!!

Har idag ätit lax till middag, mm supergott, det är alldeles för sällan vi äter fisk i det här huset, det är ju faktiskt riktigt gott och så tar det inte så länge att tillaga.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ta det lilla lugna med fingret så synes vi på Nova ikväll!

2008-11-06 @ 09:20:27
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0