Neråt

TJOHO!!  Jag ska nog börja lita på den där vågen iallafall! Imorse när jag vägde mig så hade jag gått ner 7 hg sen förra veckan, nu är det bara 7 hg kvar till mitt första delmål! Känner mig jäkligt duktig måste jag få säga, har faktiskt ätit godis i helgen, men inte mycket och jag har skrivit ner allt!

Ont i fingret har jag också, det är mindre roligt. Hade sån tur på jobbet idag, det var jättejobbigt att sitta och skriva så jag frågade E- min produktionsledare om det fanns nåt annat jag kunde göra och det fanns det, jag har varit på ärenden och sen har jag satt in uplights i nya delen. Har också fixat fram koppar och annat som behövdes till ett gruppmöte.
Känner nu att jag nog inte ska sitta här och skriva men det är ju bara en liten stund, ska snart avsluta, men ville bara berätta om min dag först.

Jag tror nog att det blir till att ringa och beställa tid hos läkarn igen, men den här gången får jag säkert en spruta för nu är fingret både varmt och svullet, egentligen borde jag stanna hemma imorron, men jag får se, känns det inte så hemskt när jag kliver upp så...

Nåja, nu ska jag vila fingret, ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: M

Heja! Du måste gå & kolla upp fingret...

2008-11-11 @ 18:20:04
Postat av: Eija

Lycka till med vikten...

2008-11-11 @ 19:50:15
Postat av: Ulrika

Duktig flicka. Men ta det lilla lugna med fingret!

2008-11-11 @ 22:01:37
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0