NÄE!

Det här är inte kul, det gör jävligt ont i mitt finger, jag trodde igår att det var på bättringsvägen men icke sa nicke, på måndag blir det till att ringa till läkarn och fråga om det verkligen ska vara såhär. Jag blir gråtfärdig, jag blir arg, jag blir ledsen när det ska vara på det här viset, JAG VILL HA FINGRAR SOM FUNGERAR!!

Har ändå idag arbetat med händerna, men inget som uppskattades av pekfingret kan jag lova. Det blev potatisgratäng och kotletter till middag. Till efterrätt blev det rabarberpaj och vaniljsås. Gott var det och JA, jag har skrivit upp i min matlista! :)

Vi har även satt tillbaka alla grejor i husvagnen som vi var tvungen att plocka bort när den skulle på service FAN VAD ONT DET GÖR ATT SKRIVA, MÅSTE SKYNDA MIG AHH AHH, snart sätter jag mig ner och gråter i nåt hörn...

Gårdagkvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, vi åt men det var ingen hit, det var kall mat rakt igenom, vi fick några tunna köttskivor, marinerade kycklingfileer, potatissallad (inte krämig utan med olja), potatisklyftor (det enda som var varmt, nåja, ljummet), kalla (nästan frusna) baguett-bitar med vitlökssmör. Jag kunde ta från köttet, kycklingen den kalla potatisen och klyftorna, till det drack jag vatten.
Efter middan blev det kaffe (som jag inte dricker) och så små mörka chokladbitar. Jag tog 2 såna småbitar, det fanns ingen innehållsförteckning men jag tänkte att det innehåller säkert ingen mjölk eftersom det är mörk choklad, men attan så jag misstog mig (kan inte tro att det var nåt annat), kl 20.30 (vi började middan 18.00) gjorde jag min första sittning på dass, ringde genast efter gubben som snabbt var på plats och hämtade mig, när jag kom hem så fick jag rusa in på dass och där blev jag ända till kl 21.30 ungefär, JÄTTEKUL!!!  Blä, fick ju inte ens se färdigt när alla andra bowlade, skit också, hur knäpp kan man vara egentligen?!
Nåväl, idag är ju magen återställd, det är ju tur det.

Nu gör det rejält ont, slutar här för idag, återkommer en annan dag istälelt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Eija

Inte kul att höra att det gör ont....

2008-11-15 @ 22:01:21
Postat av: Ulrika

Du kommer väl till B i dag. Tyckte väl att du fick bråttom hem men nu har jag fått förklaringen. Då missade du mitt tjusiga baklängeskast.

2008-11-16 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0