Mässa

Idag har jag själv gått omkring på mässan, gubben hamnade bland de andra gubbarna hos modellflygplansklubben, han körde lite flygplan, det är bra det finns lite lekstuga för gubbarna så vi damer kan gå själv och kolla.
Jag inhandlade ett jättegulligt ljus, det såg ut som en tomte, ska  lägga in bilder sen. Köpte mig även strumpor i alpacka-ull och så lite tunnbröd och mjukt bröd.

Jag gick hem till husvagnen vid 14-tiden, då var S2 och S3 där och såg film, jag har stekt på fläskfile och gjort sallad till middag, sen har jag varit iväg och diskat också, det blir bakad potatis till, dom kör vi i våran nya fina mikro!

Nu väntar vi bara på att gubben har lekt färdigt och kommer hem, då ska vi äta och sen vet jag inte om vi ska iväg på stan nåt el om vi bara ska ta det lugnt. Imorron när vi vaknat och gjort oss klara ska vi åka hem till Kalix igen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vad tyckte du om mässan - tänkte ställa ut men flyttar just nu så då hanns det inte med.



Hälsningar Maud

2008-11-01 @ 23:03:00
URL: http://havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0