Måndag

idag och jag är hemma ännu, fingret är inte bra. Har försökt få tag i min läkare på morgonen men det var lättare sagt än gjort, han hade 25 min teltid idag, tror ni jag fick tag i honom??? Nä, såklart inte. Fick ringa VC för att få tala med en sköterska istället, hon skulle försöka få tag i honom nu under eftermiddan och sen ringa mig och berätta vad vi ska göra för att det ska bli bättre.
Det gör inte ont på samma sätt som före sprutan utan nu gör det bara ont när jag använder handen/fingret. Som nu t ex, det går bra att skriva en stund men så efter ett tag blir fingret jättetrött och då börjar det göra ont, jag skulle absolut inte kunna sitta på jobbet och skriva en hel dag. Kanske jag bara behöver vila några dagar till?? Vem vet, får väl höra vad doktorn sagt.

Har precis kommit från TV-soffan, har nyss sett en film, måste ju passa på att göra sånt nu när jag inte kan göra så mycket annat, väntar också hem S3 vilken minut som  helst.

Jag har laddat ner bilderna från bowlingen men jag vill inte lägga ut dom eftersom en del kanske inte vill vara på bild på nätet, men jag lägger ut en bild på mig själv och U, jag hoppas du inte har nåt emot det?! Jag tycker vi är riktigt fina, eller vad säger ni, inte så pjåkiga för att vara 2 "tanter":



Nu kom gossen hem, ska gå och höra hur skoldagen har varit, jag återkommer en annan gång.

Ciao

Kommentarer
Postat av: U

Vad då tanter. Tjejer skulle jag vilja säga eller. Du får gärna maila några bilder till min hem mail.

2008-11-17 @ 16:09:00
Postat av: Maria

Tanter...jaså ni har blivit såna, ha, ha!! Är den bilden också från i fredags? Ser en massa gubbs bakom er :)

2008-11-17 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0