Livet leker igen!

Idag känns allt underbart, det är rent otroligt, igår hade jag hur ont som helst, idag känns det ingenting. Har pratat med läkarn som säger att det är ju jättebra, jag ska fortsätta vila veckan ut och fortsätter det såhär bra så kan jag gå och jobba på måndag, om inte så skulle jag ringa till honom. Men jag hoppas ju naturligtvis på att det får vara såhär bra och att jag kan jobba igen. Jippie!

Tack för alla kommentarer. Det är Voltaren T 50 mg som jag äter som doktorn skrivit ut. Tyvärr kan jag inte äta Alvedon el Pronaxen pga laktosen, men Voltaren är ju bra och just den som heter T innehåller tack och lov ingen laktos, den utan T:et gör det.

Idag har jag sytt ihop byxor som S1 hade sönder igår, han halkade med cykeln, så igårkväll satte han på vinterdäcken, tänk att man ska måsta trilla innan... nåja, det är upp till honom själv. Sen passade jag på att fixa lite annat som var trasigt och så sydde jag gardiner till tvättstugan. Jag ska vila fingret om en stund, ska bara skriva färdigt det här först!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Skönt att höra att du är på bättringsvägen =)

Sköt om dig och ha en trevlig helg!

2008-11-20 @ 13:03:00
URL: http://jezzans.blogg.se/
Postat av: Maria

Men så härligt! Å tokas nu inte med fingret :)

2008-11-20 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0