Julstök

Idag har jag varit ledig från jobbet. Har julstökat hela dan, började morgonen med att skotta snö, det hade snöat under natten, det var riktigt skönt ute, bara -4 grader och så fluff-snö så det gick lätt att skotta. Egentligen tycker jag att det kan vara riktigt skönt att vara ute och skotta snö, men bara om det är lätt fluffig snö och inte så kallt ute, och framförallt att man har tid och slipper stressa.

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och duscha nu eller om jag ska göra det efter middan, lite svettig och kladdig känner jag mig men samtidigt känner jag mig lite trött och lat efter dagens slit. Kanske jag tar det lugnt och så gör jag mig ren och fin tills det är dags för IDOL istället. Jag får fundera på det en stund...

Så här ser det ut i mitt köksfönster nu:


Tvättstugefönstret ser ut såhär:


Nu ska jag gå och göra nobisdressing, den ska vi ha till grillad kyckling ikväll.

Ha det så gott!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad tjusigt du gjort.

2008-11-28 @ 17:00:51
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0