Helgen

har varit super, fast det vet ni nog redan, om ni läst bloggen tidigare. Jag har nu laddat ner bilderna, tänkte bjuda på en liten kavalkad, men först måste jag bara få berätta att jag har ju skrivit matlista hela veckan och på lördagmorron så mailade jag över allt till min goa coach, som då kollade och kom med lite förslag och ändringar jag kan göra, men på det stora hela (om jag uppfattat rätt) så har jag skött mig ganska bra, fast hon HÖR OCH HÄPNA! tycker att jag äter för lite, fast det är väl det man gör när man försöker skärpa till sig, då äter man lite för lite, ska skärpa mig där, jag lovar.
I helgen har jag inte slarvat alltför mycket, lördan blev det lite godsaker på kvällen, men jag försökte hålla mig till det bättre i allafall, om det nu finns nåt som är bättre, jag åt lite popcorn, mörk choklad och lite nonstop, drack ingen läsk alls utan höll mig till kolsyrat citronvatten, som jag tycker är jättegott.
Imorse vägde jag mig och, håll i er nu!!! Jag har lyckats att gå NER!!! NER, NER, NER och det är inte lite heller, hela 2,4 kg var borta (om nu inte vågjävlen har vägt totalt galet förstås, litar ju inte riktigt på den, vågade bara ställa mig en gång).

Nå, här kommer lite bilder som jag lovade:

Den här bilden är till B som älskar katter:
                            

Här är gubbens kompisars hörna:
  

Luciakandidaterna visade upp sig:
 
Jag och S3 ska rösta på nr 2

Här kommer lite fina bilder från campingen:
     

     

Här ser man vår husvagn.

Det är den man ser längst till höger i bild.

Jag har varit ledig från jobbet även idag, tog ut permis som jag hade kvar sen före semestern. Jag har städat och donat lite, har bytt gardiner i barnens rum bl a, började imorse med att slänga ut alla sängkläder, har tvättat, tvättat och tvättat, ja, det tvättar fortfarande här, det är både sängkläder, handdukar, kläder och så höstjackorna som det nu är tid att sätta bort.

Nä, här slutar jag för idag, men jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: Ulrikas

Såg mysigt ut på campingen. Vi syns i morgon.

2008-11-03 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0