Här är jag!

Jag har inte somnat för er som undrar!!!

Igår tisdag så var jag himlades duktig. Jag crossade i 30 min och sen körde jag en massa situps, de känns idag. Jag har även idag crossat 30 min och gjort situps. Bra va?!

Igår jobbade jag till 17.30, for in på Fisk och Fisk och köpte mat till mina söta fiskar, blev surrandes med innehavaren en bra stund, var hemma strax efter kl 18.00, vid 18.30 ringde gubben och frågade om jag hade lust att följa med och kolla in rean på Dressman, jajamen sa jag så han hämtade upp mig och så for vi iväg dit, där hittade vi faktiskt en hel del, allt var på halva priset så inte blev det så dyrt heller, himla bra!

Idag jobbar jag till 18.00 så jag börjar 11.30. Sitter här och tar igen mig en stund efter allt gympande, har precis kommit ur duschen, tänkte kolla in Toppform på nätet, missar alltid det på TV:n, sen är det väl säkert dags för att äta frukost och göra sig i ordning för att åka på jobbet.

Det snöar även idag, skitkul! INTE!!! Fast jag tror att det stod i går i tidningen att det bara var idag, resten av veckan skulle vara snöfri, men det är ju ingen garanti!

Ha en bra dag!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: M

Duktig flicka :) å vilket roligt pass idag, inte..

2008-11-26 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0