Hä gå fint!

Just nu går det superbra med min "bantning", nä, jag ska inte kalla den för det för det är egentligen inte bantning, jag har bara tagit bort allt småätande och så skriver jag upp allt jag äter, när man måste pränta ner på papper allt man stoppar i munnen så vill man inte gärna skriva godis el andra sötsaker för då får man ju svart på vitt hur mycket man äter, så det är jättebra att skriva ALLT och det gör jag också, sen plitar jag ner ett mail till M min underbara coach med matlistorna så hon får se och komma med tips, ideer el förmaningar, jättebra, JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG!

Fast det skulle vara väldigt trevligt om jag hade en våg som jag kunde lita på, jag vägde mig imorse och då vägde jag 2 kg mer än i måndags trots att jag skött mig exemplariskt, litar absolut inte på den där j-a vågen! Nä, nu blir det måttbandet istället, ska försöka komma ihåg att mäta istället och sen kolla om ett par veckor om det är nån skillnad.

Darrningen i torsdags gick jättebra, det kändes nästan löjligt att bara stå rätt upp och ner och ändå bränna fett, passar mig perfekt :) På tisdag ska vi darra jag och B, sen blir det styrke igen på torsdag. Vi styrketränade också i torsdags när vi var, men jag tror nästan att jag måste öka vikterna lite, ska prata med A som har hand om oss om det är en bra idé el om jag ska köra dom  här vikterna ett tag till ändå.

Idag har jag blivit lite fattigare igen, vi var och köpte täckjacka till S2, som tur var så hade jag 500 kr i presentkort från jobbet så det blev lite billigare men nog blev det tillräckligt i allafall.
Vi var även på Strömbergs och kollade in nya golfen, nog var den fin alltid, inget att snacka om, men min önskan är en Tiguan, den tycker jag är både behändig och snygg, dessutom jävligt behaglig att kliva in i, måste ju vara suverän när man blir gammal. Just det BLIR, jag är inte där ännu!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gammal...det blir vi aldrig :)

2008-11-09 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0