Fortfarande näe!

Jag ska skriva lite i allafall, trots att det gör svinont i fingret, det känns precis som att muskeln sitter fast, har ingen ork alls i fingret plus att det gör jävligt ont när jag gör nåt, t ex skriver, blä. Nä, imorgonbitti ska jag ringa till läkarn och säga att den där sprutan inte tog där den skulle.

Har varit hos B på ljusparty idag, oh så mycket fint det finns!!! Jag skulle vilja kunna handla mycket mer, synd att det ska kosta så mycket, men ljusen är ju superbra så dom är minsann värda sitt pris tycker jag.
Jag handlade för 673 kr idag fast då var 229 mammas grejor. Till mig själv blev det nästan 100 st teljus (värmeljus) i vitt och rött, passar perfekt nu när julen snart är här, sen köpte jag ett mellanstort rött pelarljus, jättesnyggt, M är också världens goaste kompis, det är hon som säljer, av henne fick jag det minsta röda pelarljuset. Tack M, jag blev jätteglad!
Till mamma köpte jag en julklapp från henne till mormor (krångligt?!), det var en tvål och en handkräm i pump som luktade jättegott, lite lagom mycket.

B bjöd på glass och hallon, som jag naturligtvis åt av, jättegott! Jag HAR skrivit upp M!

Igår kom vi på varför min våg har betett sig som den gjort, den måste stå helt plant, ingen matta el nåt under, tyvärr visar den nu 5 kg mer än förut så det var ju inte så bra, men det är ju bättre ändå att den nu visar samma siffor hur många gånger man än ställer sig på den. Synd att jag nu har 6 kg kvar till mitt första delmål, jag som trodde att jag bara hade några hg kvar, men men jag har ju ändå gått ner 3 kg så jag har ju ändå varit duktig, fast nu känns det ju nästan som att börja om från början igen, men jag ger inte upp, nu jäklars, 6 kg, det ska jag väl klara eller hur? Med M:s hjälp borde det gå.

Ha en lugn och trivsam söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: M

Tack för idag :) Hur kul som helst var det. Kämpa på min vän, du fixar detta!

2008-11-16 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0