Förlåt men jag har syndat



En hel sån här har jag klämt alldeles själv, blä egentligen! Jag har också klämt i mig morötter och gurkstavar i jättegod dipp, nä, fy så hemsk  jag har varit, som tur är så har jag druckit bara vatten i allafall. Så här går det inte att hålla på, nä, lite mer koll på kalorierna!!!
Förhoppningsvis så ska väl fingret vara bra nu så jag kan börja träna, vi hann ju aldrig riktigt komma igång jag, B och U, men nu jävlar! Nu bara MÅSTE vi sätta igång på allvar.
Jag har ju haft ont i stortån också men helt plötsligt ikväll så slutade det att göra ont, jag håller tummarna för att det också är borta nu, det vore ju perfect.

Jag har svurit ikväll också, fan och helvete (som Simon i Design Simon och Tomas säger) vad arg och ledsen jag blev när Anna åkte ur IDOL, nä, nog måste det väl snart vara Johans tur, han är ju enbart kvar för att småtjejerna röstar på honom, inte för att han är nån bra sångare, det kan jag inte tro i allafall.
Kevin är ju klart bäst av alla så jag hoppas att han vinner hela skiten, jag röstar då på Kevin!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ditt syndande ligger i lä med mitt ursch. Vaknade i dag med vrålförkylning men Oskar sa att han mår bättre.

2008-11-22 @ 10:35:05
Postat av: M

Bara att ta nya tag :)

2008-11-22 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0