Fattig som en kyrkråtta

Jesus, vad jag känner mig fattig. Har precis kommit hem från tandläkarn, tyvärr hade jag ett pyttehål som han lagade på en gång, allt som allt tog besöket 15 min, det kostade 1100 kr! Jädrans också vilka priser. Så nu gapar börsen tom, tur att man får lite barnbidragspengar i morron, annars vete sjutton hur jag skulle klarat mig tills lönen kommer. Det kommer att bli hårt detta. Dessutom måsta vara hemma, dålig lön, skit och helvete, plus att man har ont också.

Imorse hade jag så inih-e ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, tårarna sprutade. Nä, det här mina vänner är inte kul. Fast nu vet jag mer exakt var jag har ont, det är nog inte någon senskida trots allt för imorse var jag supersvullen på knogen fast på sidan mot tummen till och när jag tog på just det området så gjorde det nåt så fruktansvärt ont. Har slut på de starkare tabletterna också, som tur var så hade jag hemma den svagare varianten så jag tog 2 av dom, har nu varit och inhandlat mer, ska även säga till imorron när jag ringer doktorn. Kanske han vågar sig på att ge mig en spruta till nu när jag kan förklara bättre var det gör ont. Jag hoppas det, vill ju helst slippa åka till Sunderbyn. Helst skulle jag vilja att jag fick spruta imorron och så är allt bra till på måndag så jag kan gå och jobba då, det skulle vara helt perfekt.

Nu ska jag gå och försöka mig på att göra lite biffar el köttbullar, får se vad det blir.

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: U

ta biffar så du ej behver rulla med den handen.

2008-11-19 @ 15:12:18
Postat av: Eija

Inget kul att du har ont nånstans...Jag tycker synd om dig. Ha det!

2008-11-19 @ 15:26:50
Postat av: Maria

Prova Voltaren dom är bra mot värk!

2008-11-19 @ 16:33:59
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! är det inte atros du har i fingret.Ät alvedon forte och pronaxen,det borde hjälpa.

Ha det gott // Anna-Carin

2008-11-20 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0