Det här har jag sysslat med idag:



Jepp, det är julkakor! 3 sorter, tror inte att det blir några fler sorter, jag ska ju själv inte äta och övriga familjen borde inte heller, lussebullar och ev nån mjuk kaka ska jag göra men sen tror jag att det räcker.

Ikväll ska gubben iväg på julmiddag till Överkalix, men jag stannar hemma, tycker det är så besvärligt eftersom det oftast inte finns så mycket för mig att äta, om OM jag skulle bli dålig är det inte så kul att vara så långt hemifrån.

Är det nån som har nåt bra förslag på middag till oss andra? Jag har noll ideér och allt verkar vara i frysen. Det blir nog bara en gröttallrik idag, tror faktiskt inte att ungarna har nåt emot det.

Nu piper torktumlaren, tvätten är torr, det är väl bäst att ta reda på den, jag antar att det inte är nån annan som hör hur den piper, det brukar bara vara mina öron som hör den, konstigt!

Nåväl, ha en bra kväll alla och se upp med kalorierna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hos oss blir det raclette :)

2008-11-22 @ 17:24:19
Postat av: Ulrika

Det såg gott ut. Ta det lilla lugna med handen nu så du inte får on igen.

2008-11-23 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0