Darrrr i kroppen

Ikväll blir det till att bli lite darrig! Ska nämligen iväg och prova vibratorplattan på Nova, det ska bli oerhört spännande, efter det blir det till att köra ett styrketräningsprogram, bara det nu går bra med mitt lite ömma långfinger.

Idag har det inte hänt så himla mycket,  än så länge. Det blev världens godaste köttbullar och makaroner till middag iallafall, det sa S3 och då måste man ju tro på det för han har stenkoll på det här med bra och dålig mat!

M: Det går jättebra med skrivandet, jag sköter mig, förhoppningsvis får jag i mig alla proteiner också! Grönsakerna är väl inte med så mycket men några gästspel finns där .
 
Hör och häpna men igårkväll var jag inte sugen på nåt alls!! Jag måste ha fått ett kors i himlen för det har väl aldrig nånsin hänt, är ju jämt sugen på nåt att äta på kvällen, men inte igår, nädå, det gick jättebra, tog mig ändå en liten macka, det blev ett hårt tunnbröd (fullkorn och osötat) med lite margarin på.

Nu blev det skrivartorka här så jag får väl återkomma en annan gång.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag tycker du är super duktig som kämpar på med vikten och träningen.

Ha det bra // Anna-Carin

2008-11-08 @ 18:07:17
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag tycker du är super duktig som kämpar på med vikten och träningen.

Ha det bra // Anna-Carin

2008-11-08 @ 18:07:33
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0