Bättre

Idag känns fingret bättre men inte helt bra, jag kan i allafall skriva med det fast inte så länge för det blir ont och trött ganska fort.
Har idag inte gjort nån nytta alls, jag har sett film och spelat lite spel när S3 kom hem från skolan, har alldeles nyss varit och duschat och tagit på mig kjol. Det ni!!! Det händer inte ofta, jag köpte en jättefin jeanskjol i somras som jag inte använt, den kändes mycket bättre nu, så det märks nog ändå litegrann att jag gått ner lite i vikt, kul att det börjar märkas!

Ikväll ska vi ha bowlingkväll med jobbet, det är E:s grupp. Det är ju såklart därför kjolen åkte på, jag ville vara fin men ändå vardaglig om ni fattar vad jag menar? Jag ska inte bowla nåt, måste vila handen, men äta tänker jag!! De som ätit buffen som vi ska få säger att den är jättegod så jag hoppas att det stämmer också.

M ska komma hit när hon jobbat klart kl 17, sen åker vi förbi B och hämtar upp henne, gubben får hämta mig sen ikväll när vi är klara.

Ha en riktigt skön och avkopplande fredag!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

M har minsann lovat mig med skjuts från B. synes där.

2008-11-14 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0