AHH Lunch! Fan

Just ja, jag ska ju jobba imorrn, har ju glömt bort att fixa lunch, vi åt chili con carne till middag men resterna är redan i frysen, tur att jag har några matlådor klara i frysen, får nog ta och kolla lite där och plocka fram.

Idag har jag inte vilat heller! Men jävligt bra känns det ändå. Jag har städat bägge toaletterna, dammsugit hela huset och så har jag städat i vardagsrummet och bytt gardiner och mattor.
Har även hunnit vara och hälsa på B i hennes nya hus, jättefint och så många rum, jag vill också ha så många rum!! Jag tror jag flyttar in till henne, hon hade ett rum där jag kunde bo, rosa var det också så det skulle passa mig perfekt, när kan jag komma med mina grejor???

Just nu stormar det som bara den ute, snön yr också så imorronbitti lär man väl inte hitta sin bil, den är väl under ett tjockt lager snö, blä och usch, inte kul alls.

Nä, nu ska jag gå och kolla i frysen och sen göra i ordning inför morgondagen.

Just det, jag har ju glömt en sak! Jag vägde mig imorse och jag hade.......



gått NER!!

TJOHO, 1,1 kg. Jag är jättenöjd.

Tjingeling!

Min favvo!

Jäklar så det stormar ute, det bara dånar.

Kommentarer
Postat av: M

Härligt!!

2008-11-24 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0