Torsdag

Igår slog jag aldrig på datorn överhuvudtaget, ganska skönt! Efter jobbet var jag och B iväg och styrketränade, väl hemma duschade jag och sen blev det matlagning, efter disken cyklade jag och minstingen iväg på en tur, vi for till det nyöppnade stället Galne Hassan, han hade mycket porslin men jag har redan fullt i alla skåp så därför behövde jag inget, lite skor hade han också och så godis som alla såna här affärer har, naturligtvis så behövdes det ju godis.... Nja, kanske inte men det var det enda som inhandlades,  nu inte bara till mig, jag bjöd frisk!! Jag lovar!

Idag har det varit kanonväder, just nu är det 21 grader och det är i skuggan!! Mmm härligt, kanske sommaren har kommit nu?! Har suttit ute både på rast och lunch på jobbet, ville inte gå in och jobba när det var dags, vill egentligen inte vara inne nu heller, men jag håller på att laga mat och sen måste jag tyvärr iväg och handla för    JUST DET  mjölken är slut!

Nå, ha det så gott alla och ut med er om ni har möjlighet!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp, ska ut och lufta pållen :) Släng godisarna i den bruna tunnan

2008-05-29 @ 16:35:57
URL: http://mimmimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0