Tisdag

Det är redan tisdag, vet att jag inte skrev nåt igår men jag kände mig lat, hamnade istället i soffan framför TV:n och slötittade istället.
Det blåste ju nästan orkan ute så inte ville man ut heller, nä, då var det betydligt skönare inomhus, tyvärr blev det ju även lite tuggande när man satt där framför TV:n, inget jag är stolt över, skulle helst vilja stoppa huvudet i sanden, men det är väl bara att erkänna sitt nederlag och gå vidare, så nu har jag erkänt att jag stoppade i mig sånt jag inte skulle, nu går jag vidare!

Ska ikväll gå på ett bodypump-pass, har aldrig nånsin varit på ett sånt, känns både lite skrämmande samtidigt som det känns jättekul, synd bara att min höft spökar ännu, jag hoppas att det inte blir några skutt och sånt för det klarar jag inte av, jag gör väl det jag kan helt enkelt.

Har fått huvudvärk också, vet inte om det är K på jobbet som överfört lite på  mig, hon har haft huvudvärk i flera dagar nu, eller så är det så att jag ska få mens snart för då brukar jag också få huvudvärk, det lär väl visa sig!

Här är några bilder på mina nya fiskar, guppysar, fast dom var väldans alerta, det var väldigt svårt att få med nån på bild.
       

Jag tror att jag ska gå in nån dag på vår nya fiskaffär vi fått, kanske de har guppysar, då ska jag köpa några fler.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: M

Det gick ju lysande! Visst var det kul?!?!!

2008-05-13 @ 20:06:56
Postat av: Ulrika

Fina fisken(ar). Här är det mera förkylt i dag har ingen röst halsen känns som ett sår.

2008-05-14 @ 08:17:36
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0