Sommar, sommar och sol

trala la la om man sjunger kanske, kanske det blir sommar då!!?
Jag har iallafall sett solen idag, några korta stunder mellan regnskurarna, hoppet börjar komma, kanske det t o m skulle kunna vara sol utan regnskurar nån dag, jag håller tummarna, det är hela 10 grader varmt också så nu jäklar!!!! Kanske, kanske....

Idag har jag slutat kl 14.15, väldans skönt, kom hem och slöade i posthögen en stund, sen var jag och yngste sonen ut till glassbilen och handlade lite och sen var det dags för mat, idag blev det pankisar, inte riktigt min favorit men ungarna och gubben gillar det så då bidde det det.
Sen var jag iväg på ICA och handlade, hade tänkt göra det först imorron för jag börjar kl 13.30 så jag skulle hinna utan problem men naturligtvis så tog ju mjölken slut så det var bara att bege sig iväg men det gick bra, jag var där strax före kl 17 och då hade inte så många hunnit sluta jobbet för det var inte så där jättemycket folk.
Jag handlade lite lotter som jag ska ge min mor i morsdagspresent men glömde bort att köpa ett kort så det ska jag tillverka själv hade jag tänkt, det blir definitivt inget avancerat i allafall.

Ha det så gott till dess att vi ses, hörs el skrivs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena hejsan :) visst är det väl härligt med lite varmare väder och liiite sol?!?!

2008-05-21 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0