Solen

vill inte riktigt idag, den försöker allt vad det går men orkar inte riktigt igenom molnen.
Jag har hängt ut sängkläder och tvättar påslakan mm idag, välbehövligt. Jag har även städat duschen som också behövde en uppfräschning, det känns bra nu när det äntligen är gjort.

Igår blev det ju tårta, jag utlovade ju en bild på den biten jag åt, så här kommer den:

 God var den också!

Jag och yngste sonen var iväg en sväng på majbrasan på Djuptjärn, men det var ingen höjdare, jävligt geggigt och när vi kom fram ca 17.40 hade de redan tänt majbrasan, som skulle tändas kl 18.05, fiskdammen var slut också, vi gick hem redan kl 18.00, då var det många som gick därifrån. Nä, det där hade jag klarat mig utan.

Idag ska den nyblivna 17-åringen iväg och spela klarinett i 1:a majtåget, de ska samlas kl 14.30 och sen är det marsch kl 15.00, det går säkert bra, jag ska inte vara med, nä, jag stannar nog hemma istället. Måste (tvyärr) iväg en sväng och handla.

Nu ska jag hänga lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: M

Du har varit så duktig i helgen :)

2008-05-01 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0