Så var det tisdag

Idag har jag ätit nåt så himmelskt gott!!
Till middag gjorde jag kyckling som jag stekte i små bitar, till det åt jag pastaspiraler och nu till det gottaste, jag rostade morötter, haricoverts, vitlök, broccoli och majskolvar i ugnen och det blev sååååå underbart gott. Blev över så jag kan njuta även imorgon till lunch av denna mumsiga rätt.

Annars idag har det inte hänt så mycket, jag har jobbat till kl 15.00, var och hämtade gossen på skolan och sen hem, underbart fint väder var det, tog på mig klänningen (som jag bara bär hemma för alla kurvor syns så väl) och har myst i den sen dess, alldeles nyss var jag och tog på mig mysbyxorna till för det blev lite kallt om benen. :) Jag vet att jag är fånig men jag kan inte låta bli!

Nu kom minstingen in och är sur för att hans kompis har råkat slänga en studsboll rätt på hjulet på hans lilla plastgräsklppare så det lossnade, han skickade hem kompisen för att han var dum, ja dessa ungar!!

Hade tänkt åka och köpa fler akvariefiskar idag men det blev aldrig av, jag vet inte var tiden tog vägen, men borta är den och nu har dom hunnit stänga, får väl ta det en annan dag, imorgon blir det inte heller för då ska jag och B iväg och styrketräna direkt efter jobbet och sen måste jag direkt hem för att laga mat och efter det så är nog klockan för mycket igen, ha ha, ja det är ju tur att det är öppet fler dagar! Kanske torsdag då istället?!

Nu ska jag gå ut och ställa in blommorna i växthuset inför kvällen.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: M

Jag är impad över maten, speciellt det sista:) Kämpa på!

2008-05-27 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0