Regn

Och som vanligt så är det jävligt kallt och regnskurar, hade tur med regnet idag, jag klarade mig undan både till jobbet och på väg hem, visserligen duggade det lite när jag for till jobbet men det var inte så att jag blev så blöt, jo, glasögonen, såg bara prickar :) När jag skulle hem klarade jag mig tills jag kom på bron, då var det en biljävel som skvittrade ner mig, hade tur att det inte var så stor pöl för då hade jag väl blivit dyngsur. Om röven blev jag lite blöt, hade påse på sadeln men det hade regnat igenom och jag har en gelesadel så det var enormt skönt att sätta sig :)

Ikväll blir det Eurovision semifinal på TV, det tänker jag inte missa, ska för säkerhets skull spela in det också för det kan ju hända att tanten blir trött...

Nä, nu blev det slut på skrivarideer men ha det så bra därute trots det tråkiga vädret.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej! nu vill vi banne mig ha sommar eller hur.

Kraaaaaaaam/Anna-Carin

2008-05-20 @ 20:40:27
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja vem f*n är inte less på regnet & kylan... NU vill jag ha sol OCH värme!

2008-05-20 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0