Onsdag

Snart är onsdagen också över, den här veckan, liksom de andra veckorna på senaste tiden. Idag har jag verkligen varit dement :) Det började imorse, jag skulle cykla med lillgossen till skolan men bara en bit hemifrån så kom jag på att jag nog inte borstat tänderna, jag vände hemåt och gossen fortsatte till skolan tillsammans med en kompis, när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade visst borstat tänderna,  tog på mig alla ytterkläder och cykelhjälm igen och så iväg, halvvägs till jobbet började jag fundera på om jag låste dörren, nå, tänkte att det kollar nog äldste grabben som ännu inte hunnit fara, väl på jobbet så berättade jag för min kollega om min glömska morgon som inte var så glömsk ändå och då började jag tro att jag inte låste cykeln.
När jag kom ut från jobbet så såg jag att jag hade låst cykeln, dörren var låst när jag kom hem så egentligen hade jag inte glömt nåt, var mest bara virrig, kanske det beror på att man fyllt just över 40 vad vet jag?! :)

Ikväll har jag varit och kollat på Folkets Hus på en massa prylar och kläder, Prylmannen är här i veckan, jag köpte lite grejor, bl a ett par röda mysbyxor till mig och t-shirts till storgrabbarna, minstingen fick lite lim och arbetshandskar.

Nu kom lillgossen hem från en kompis, kanske bäst att ta reda på honom, han ska göras i ordning inför kvällen, vill säkert ha nåt att äta innan han går och lägger sig.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Träningsvärk?

2008-05-14 @ 19:47:40
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: ulrika

Så där kan jag vara ibland det är när man har mycket att tänka på. Nisse har besiktat husvagenen i dag och åkte på ombesiktning bara för att de ej kunda ställa in handbromsen så Nisse fick dra hem lådan och ixa det hemma och måste tillbaka i morgon eller på fredag innan vi åker suck.

2008-05-14 @ 20:59:17
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, ja en del har onsdag än..

2008-05-15 @ 19:41:06
Postat av: Maria

Fredag....

2008-05-16 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0