NÄR???

En liten fråga har jag: NÄR I HELVETE KOMMER SOMMAREN??
Satan så less jag är på detta förb väder! Man blir ju deprimerad av detta. Idag har det regnat i stort sett hela dagen och varit jävligt kallt, tänk snart är maj slut och än har inte värmen visat sig, NÄÄÄÄÄR??

Idag har jag jobbat till 17.30, JIPPIE, not! Nåja, det gick bra, jag surfade på nätet, kollade in lite roliga saker på http://www.systerlycklig.se/ mellan samtalen så tiden gick ändå ganska fort, det var många, fina saker att se på så det tog sin tid.

Efter jobbet cyklade jag till frissan för att färga mina ögonfransar, men jag stannade till på den nya akvariefiskaffären först, OH vilken affär!! Jag blev helt salig när jag kom in, det var huuuur mycket fiskar som helst, fast jag var ju bara ute efter guppys, tänkte fylla mitt akvarium med det, de är så himla fina och busiga, de är ju så pigga och alerta, tyvärr kunde jag inte inhandla dessa idag då jag cyklade och sedan skulle till frissan, jag får ta det en annan dag istället, men nu vet jag att det finns i allafall. TJOHO!

Nu sitter jag här och egentligen hade jag tänkt gå och lägga mig i sängen och läsa, men så fastnade jag här istället, men det blir bara en liten stund, ska strax gå och göra mig i ordning.

Just nu längtar jag efter nåt sånt här: Mmmmmm skulle inte vara helt fel!

Godnatt och dröm så sött!

Kommentarer
Postat av: Eija

Jag längtar oxå efter sol och värme. Vilken tur att jag har Öland att se framemot..........

2008-05-20 @ 07:55:33
URL: http://www.kalixbandy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0