Lördag

Idag vaknade jag kl 9.00, klev upp och läste tidningen, sen var det bara att göra sig i ordning för kl 12.00 skulle jag vara hos B för att se på smycken, naturligtvis handlade jag, det blev bl a detta:
 Halsband och ring till mig, mobilsmycke till brorsdottern, handlade även ett halsband med häst på till henne och ett halsband med döskalle till hennes bror, de ska få dessa till sommaren när vi träffas, jag hoppas att de blir uppskattade. Det var jättemycket smycken man skulle vilja ha men man badar ju inte i pengar :).

Hemma var de andra ute och krattade, jag hade tur! kom hem en stund efter att de var klara, snacka om timing!!

Har även hunnit med att baka till M,
det blev potatisbakelser  och strösselbullar  
Imorgon blir det kolakakor.

Kommentarer
Postat av: M

Tur för mig att det inte är jag som fyller år... :) Tack snälla!

2008-05-17 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0