Ja må jag leva!

Ja, idag fyller jag år, 41 år, känner mig inte en dag äldre än 25! Vi är tre st på jobbet som fyller år idag så GRATTIS A OCH J!

Har fått ett jättefint halsband av yngste sonen idag:

Det var bl a hästar på det, här en närbild:

Har jobbat 9-12 idag, jättehärligt och vilka resultat, när jag gick så stod statistiken på 86 i inlogg tror jag och över 60% i meddelande. Det är inte illa det!

Jag har varit ute och fotat lite bilder på gården, samma som tidigare fast nu en aningens annorlunda.
Så här ser baksidan ut idag:

Så här såg framsidan ut för ett tag sedan:

Efter utskottning så här:

Tulpanknopp:

Här är några blommor på väg upp, tyvärr kommer jag inte ihåg namnet, men det blir långa stängler med fina frökapslar i olika färger:

Så här ser jordgubbslandet ut:

Så det var alla bilder jag hade idag. Snart kommer mor och far, mamma har lovat göra palt idag, jag har skalat 3 kg potatis så vi slipper det senare, det är bara att sätta igång när de kommer. mmm mumsigt!

Ha en bra fredag och glöm inte att rösta på Brolle i Körslaget ikväll!

Kommentarer
Postat av: Eija

Det är lupiner som kommit fram.. Kramisar på födelsedagen önskar blomman

2008-05-09 @ 15:05:48
Postat av: Eija

Vad har du druckit egentligen???? Körslaget ikväll?!? Jag vet inte det jag, tror det är imorgon...

2008-05-09 @ 15:07:22
Postat av: Ulrika

Ja må hon leva ja må hon leva uti håndrade år.......
Grattis!!!

2008-05-09 @ 21:41:25
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0