Igår

var jag på Cirkus, jag tror att det här är den bästa och roligaste cirkus jag varit på nånsin!
Det var alla 6-åringar (ja, blivande 7-åringar) som hade ordnat cirkus för föräldrar och släktingar. Underbart härligt att se alla barnen, hur de levde sig in i sina roller. Min egen var en clown. De hade både hästar, lejon, apor, lindansare, starke män och akrobater.

Här är lite härliga cirkusbilder:
          

       

Så var det det här med uppdateringar, det finns ju en del som absolut inte ska säga nåt om hur ofta den görs.... :)

Nu ska jag gå och bänka mig framför TV:n för att kolla på Så ska det låta, men ha en bra fredag alla, även ni som inte uppdaterar så ofta! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha, ha, kan inte tänka mig VEM du menar :)... Ha en underbar kväll!

2008-05-16 @ 20:01:15
Postat av: Ulrika

Fin han var grabben! I morgon åker vi ha det så bra så syns vi den 9/6.

2008-05-16 @ 20:05:15
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0