Helg

Så var det då lördag men den där solen som skulle lysa på oss, var är den??? Imorse när kl var 6.15 var jag upp och då sken solen och det var jättefint, när jag klev upp nästa gång, kl 9.00 ville inte solen vara med längre, den orkar inte fram, molnen är lite för tjocka, den försöker men det går trögt.

Jag och mellansonen var på stan idag vid 12-tiden, vi var på Dressman och köpte jeans åt honom, var även in på coop bygg och köpte kogödsel och sen in på Domus och handla mjölk, när vi åkte därifrån så kom det faktiskt lite regn.
När vi kom hem så blev jag sittandes vid datorn ett tag men blev så in i bomben trött, känner mig fortfarande trött, kanske man går och vilar en stund sen.

Jag har precis slängt in en tårtbotten på gräddning, det är ju morsdag i morron, tänkte överraska med en tårta, jag brukar i vanliga fall inte bry mig om att göra tårta på morsdag men jag hittade en påse med jordgubbar i frysen och då kom jag att tänka på tårta och morsdag!

Hade tänkt gå och sätta mig på altanen en stund men det verkar lite småkallt, kanske jag nöjer mig med att titta ut genom fönstret :)

Ha det så gott och håll tummarna för att solen orkar i morron istället.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

såg på tidningen att det skulle bli fint hemma i helgen här har vi det varmt i går + 23 grader och sol i dag bara + 20 och sol.

2008-05-24 @ 17:40:29
Postat av: Eija

Har du funderat färdigt på ansökan eller ska jag skicka in den i ditt namn :P

2008-05-24 @ 19:09:12
URL: http://www.kalixbandy.com
Postat av: catta

Eija: Jag funderar ännu, lutar åt att jag... :)

2008-05-24 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0