Har idag gjort Happis

Imorse när kl var 8.45 kom jag och min mor på att vi skulle åka till Haparanda och göra IKEA, Rusta och några fler affärer. Sagt och gjort, vi gjorde oss i ordning och sen bar det iväg, kl 10.30 ungefär var vi framme, började på IKEA, där inhandlade jag endast 3 st runda bordstabletter som vi ska ha i husvagnen, sen drog vi vidare mot IKANO-huset, var in på Hemtex, där hittade jag en blommig tygduk som var belagd så att man kan torka av den, tänkte ha den på bordet ute på altanen, plockar in den när vi inte ska använda bordet, då håller den nog mycket längre. Var även in på Fabriksbutiken och kollade, där hittade vi inget vi ville ha, var på Skopunkten, mamma hittade ett par skor till sig själv och jag hittade 2 par skor till lillgossen.
Efter det blev det en tur på Djurmagasinet, köpte lite växter, fiskar och annat till akvariet, det blev 3 st guppy-honor och 1 st guppyhane.
Vi åkte sen vidare, pappa skulle lämna in tips och trav så vi for på OKQ8 men dom hade inget spel där, hänvisade oss till ICA Maxi så då drog vi dit, jag löste in min keno som jag fick av min mor igår, det blev 1010 kr i vinst, så nu blir det till att handla örhängen till mitt halssmycke!
På Rusta handlade jag inte så mycket, en ihopvikbar plastback till husvagnen, bra att ha när man ska iväg med disk.
Sen blev det hamburgare på Frasses och så hem, vi var hemma 15.15, mor  och far vände i stort sett i dörren och åkte vidare hem till Vuollerim, de är nog hemma omkring 17.30 skulle jag tro.

Här är lite bilder från dagen:
Inne på Candy World:          
Väldig stor tuggummiapparat, kostar "endast" dryga 600 kr:

Inte illa med kristallkronor på hamburgerrestaurang:

Ett miniskrov, gott:


Så här fina skor fick gossen:

Nu blir det hamburgare även för övriga familjen, fast de får hemmagrillade, mamma är mätt!

Ha en bra eftermiddag/kväll. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud vad jag blev sugen på choklad. Fina skor han fått gossen.

2008-05-11 @ 17:10:08
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: M

Ser att det var ett litet ett :) och förhoppningsvis blev det ingen shopping på Candy World?!?!?

2008-05-11 @ 17:23:26
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej!gör en snabb titt,måste kila vidare :-) toblerone som är så gott.
Ha det bra // Anna-Carin

2008-05-13 @ 13:17:43
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0