GRRRR-MAMMA

image458

Idag har jag fått vara riktigt förb på mellansonen, grrr, jag har varit på dåligt humör sen dess.
Kanske bäst att ta det från början, i helgen så ringde en av äldste sonens kompisar när kl var 02.40, gubben gick upp och svarade, var måttligt road när kompisen prompt skulle prata med sonen, gubben sa att här sover vi faktiskt och han får vänta till dagen därpå, kompisen gav sig efter många om och men och diskussion i telefonen, gubben stegade in till sonen som visade sig var uppe fortfarande och undrade vad dom håller på med när det rings den tiden på natten, -Nä, inget var svaret han fick, jojo man undrar ju!
Dagen därpå så stoppade vi all internettrafik för honom, dessvärre så drabbas även den andre sonen som inte var så glad, vi har inte slagit igång det ännu, därav den sura sonen idag.
Yngste sonen skulle in till honom för att se på TV (barnen har en gemensam TV i mellansonens rum) men han skulle inte få komma in förrän internet var påkopplat. Alltså vilken unge, då kom mamma och grrr-ade, att inte ska han väl straffa lillebror för detta, han får väl prata med pappa och höra när han kopplar på igen. Men som det blev nu så tror jag att han får vänta ett tag till för nu är mamma på krigsstigen.

Städade det jag skulle i allafall, rasande arg så det gick ganska fort (alltid nåt), lagade sen mat och så iväg på affärn för mjölken var slut, har nyss kommit hem och då satte jag mig här för att få lugna ner mig lite.

På jobbet har det varit en bra dag, jag har fått bytt bort mitt 21.30-pass, jag gillar ju inte att gå kväll så det var ju lyckat, får jobba dagpass istället vilket jag är glad för. Jag tackar R för att han är så snäll och vill byta.
Vi har idag fått "domen" av M och M på hur vi egentligen äter, jag äter visst för lite och för mycket socker och mättat fett, tyvärr så vet man ju egentligen allt det där men det är ändå bra att få höra det och se det nedpräntat så att det riktigt går in i hjärnan.
M: Jag har köpt honung, stora vita bönor (inte i tomatsås) och grovt bröd idag!

Ontet i höften är kvar, pekfingret har känts lite bättre igår och även idag så jag hoppas på att det håller på att avta, synd bara att höften gör så ont, varför den ömmar just nu beror nog på städningen.

Nä mina vänner nu ska jag gå och slänga ner mitt feta arsle i soffan, pysa ut lite...


Kommentarer
Postat av: Maria

02.40...ja vad säger man, ring inte till mig den tiden. Är inte trevlig då...

2008-05-08 @ 19:53:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: M

Kanon! Ge det en chans och känn efter hur länge du är mätt. Lovar att det är läääänge :)

2008-05-08 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0