Fredag!

Jippie, så var det äntligen fredag igen! synd bara att helgerna går så fort, rätt vad det är så är det måndag igen, pust.

Nå, idag skiner solen som bara den, vi har just nu 17 grader varmt ute, jättehärligt.
Idag efter jobbet så har jag tagit fram mitt plastväxthus, har placerat mina tagetes och pelargoner där tills det är dags att plantera ut dom. Jag kan inte längre ha dom inne för gubben börjar bli lite gnällig, han är allergisk och när det är varmt och solen ligger på så doftar dom en hel del, jag hoppas att dom inte dör av detta, men händer det så får det väl vara så då, inget att göra åt.

Så här ser det ut:


En så här har jag satt i rabatten:


Igårkväll jobbade jag till kl 20.00, jag försökte lägga in ett inlägg här men det fungerade inte, det gick jättebra att skriva men när jag klickade på spara och publicera så blev det error, jag försökte två gånger men det blev samma bägge gångerna, då gav jag upp.

Jag såg på Eurovision igår och det var betydligt bättre än i tisdags, det ska bli spännande att se på lördag, jag själv tror inte att Perelli vinner fast hon är segertippad, ibland tror jag att de som inte vill att en viss artist ska vinna gör lite hysteri av det och får det till att den är stor favorit och blir segertippad, då kanske många tänker att då behöver inte jag rösta för det gör ju alla andra och så blir det så att artisten i fråga blir bland dom sista. Jag hoppas ni fattar hur jag menar, det är svårt att skriva ner :)

Nåväl nu ska jag nog gå och slappa ett tag, måste passa på medans det är lugnt, yngste sonen är hos en kompis och gubben är på väg att åka iväg och bygga på sina plan, de andra gossarna sitter lugnt och stilla vid sina datorer.

Tjingtjong på er, ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en underbar helg du med!

2008-05-23 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0