En hel del

har det blivit gjort idag, först har jag jobbat 8.30-15, har fått slita hårt, har knappt hunnit tittat upp från dataskärmen, det har ringt nåt så hemskt idag så det var helt underbart när man fick stänga telefonen och gå hem, fast hem gick jag inte på en gång, jag och B for och tränade styrketräning, när det var klart så åkte jag hem och lagade mat, idag blev det makaroner och köttbullar (köttbullarna var klara sen tidigare), efter maten så bakade jag farinlimpor, 8 st och gaffelkakor. Jag fyller år i veckan och mina föräldrar kommer, behöver lite fika till dess, ska nog baka nåt mer imorron men vet inte riktigt vad, nån långpannekaka tror jag.
Har nyss sett på Nytt Läge på 3:an och nu sitter jag här och tar igen mig en stund.

Mitt pekfinger har börjat spöka igen, jag hoppas verkligen inte att det blir som sist, skulle nog behöva ringa VC och få komma till läkaren, men som man (jag) är så väntas det in i det längsta, det gör ju inte jävulusiskt ont, bara lite...

Vädret idag har verkligen varit konstigt, det blåste, nä, stormade och regnade imorse och nu ikväll så lyser solen som bara den och jag tror att det slutat blåsa.
Det har varit översvämning här i kvarteren också, hela vägen från Sänkvägen och ända fram till efter gångtunneln på väg mot skolan på Djuptjärn har varit under vatten, även vägen utanför 6-års, den som går till skidstadion har också legat under vatten idag, men nu ikväll verkar det som att det har släppt, de från kommunen har visst varit och jobbat och slitit hela dagen idag för att få bort det, vattnet stod visst som en fontän här någonstans när det släppte på Sänkvägen, jag vet inte riktigt var.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gå nu inte och vänta för länge med att gå till läkaren så fingret blir som förra gången. Adam är sjuk igen. Skall till VC med honom i dag.

2008-05-06 @ 08:26:13
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Jessica

Du och jag har en gemensam nämnare på fredag ;-)!

2008-05-06 @ 14:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0