Den kom till slut!

Solen tittade fram till slut och det blev hur fint som helst, som meste hade vi 22 grader, och det var på skuggsidan, jättehärligt, satt ute en lång stund på altanen och bara lapade sol, det var nästan så att jag somnade.

Träffade flera kollegor från jobbet idag när jag var på ICA och handlade, blev stående jättelänge och surrade, det var riktigt kul och avstressande faktiskt, det var inte så mycket folk heller. Handlade iallafall tillslut, det där tråkiga vardagsvanliga, usch och blä, jag gillar inte att måsta handla mjölk, bröd, pålägg stup i kvarten, blää.

Var och kollade på nya coop bygg ikväll, herregud så stoort det var!! Hade aldrig kunnat tro att det var så stort nere i källarn på Domus, men det var jättefint, hittade en krangrej, ni vet en sån där stril, som jag sökt ett tag, köpte även 2 säckar med blomjord så jag har när det är dags.

Till middag blev det tacos, ungarna jublade! Det var M:s idé, min kollega jag träffade på affärn, tack för tipset!

Den här veckan har det inte blivit nån träning överhuvudtaget och det känns, jag känner mig ful, fet och tung just nu, men ska nog snart ta och börja igen, jag har haft så himla ont i höften hela veckan men nu äntligen börjar det ge med sig, har fortfarande ont men inte lika mycket, gick bra att cykla till och från jobbet igår, ska cykla även imorron, går 9-15.30, men har jag tur så får jag gå hem redan kl 13.30, har ställt mig i kö för att få gå hem tidigare om det går, så jag håller tummarna!

Ha en skön natt så "ses" vi! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0