bakat

Idag har jag bakat nästan hela dagen, gjorde kolakakorna som var kvar till M och sen har jag bakat kanelbullar.
Det här är 2 av mina favoritböcker:
 De används flitigt hos mig!

Har även bytt sängkläder idag, tvättmaskinen kör fortfarande, har inte kunnat hänga ut idag, för det första så har det regnat och sen har jag 3 st i familjen som är pollenallergiska och då är det inte bra att hänga ut just när det är som värst. Har iallafall skakat dom ute och ska skaka av dom innan jag sätter på nya påslakan också.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, det blir potatisklyftor, morotsklyftor, squash, paprika, röd lök i ugn och stekkött med rödvinssås till middag.
Ska strax gå och vispa ihop såsen, det är ingen avancerad sås utan på påse men den är jättegod.

Vädret är som det varit länge nu, blåst, regn, snö och svinkallt.

Tjingtjong på med långkalsong!

Kommentarer
Postat av: M

Ja nog är det långkallingar som gäller just nu! Och fikat var SÅÅÅ GOTT, tyckte allihopa, har smakat en potatisbakelse...himmelsk..

2008-05-18 @ 20:54:27
Postat av: Ulrika

Här har vi ingen snö!!!

2008-05-19 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0