Älven har gått

Idag kl 11.15 gick älven, det var synd att den inte kunde ha gått 30 min tidigare, jag cyklade nämligen förbi ungefär 10.45. Tyvärr så har vi inte gissat i år, vi brukar göra det, men i år blev det inte. Jag hade ändå inte vunnit för jag brukar alltid rösta på min födelsedag och den är inte ännu. Nå Grattis till dig som vann!

Har jobbat till 17.30 idag, 20 min innan jag skulle gå hem fick jag teknikproblem, jag skulle koppla ett samtal och allt bara låste sig, jag kunde inte gå tillbaka till den inringande, jag kunde inte stänga, inte nåt, det bara tutade och tutade, tillslut svarade ju den som jag skulle koppla till, jag hann inte mer än säga att det var jag i växeln och att jag hade teknikproblem så bröts samtalet, kunde inte göra annat än att starta om datorn som då tog sin tid, ca 17.20, 10 min innan det är dags att gå hem så fick jag igång allt och kunde logga in, typiskt!! Hann ju inte svara på så många samtal innan jag skulle stänga ner igen.

Cyklade först till Apoteket och inhandlade en hel massa, både allergispray, hårshampo och värktabletter och salva, det blev nästan 500 kr! Stannade till på Repa och köpte Tv-tidningen och så hemåt, hade fått paketavi från Ellos så då hoppade jag in i bilen och körde mot Näsbyn för att hämta ut det, hem med fart och så prova - lite besviken blev jag allt, hade köpt några tunikor men när man är stor nedanför bysten och inte över bysten så satt dom inte så bra, jag kunde nästan dra ner urringningen till knäna, inte snyggt alls, nog är det väl fan att man inte kan ha lite boobs när man nu ändå ska vara så tjock GRRR. Nä, det blir nog till att skicka tillbaka.

Nu väntar jag på att sonen ska ha sett klart sitt Tv-program som räcker till 19.50, ska då göra honom i ordning för natten och sen tänker jag sätta mig och se på Rent Hus och efter det blir det Barnmorskorna och sen krypa till kojs.

Ha en trevlig kväll allihopen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan få lite B...s! av mig har nämligen så det räcker och blir över.

2008-05-07 @ 21:25:30
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vilken jobbig onsdag du hade.
Hoppas dagen flyter på bättre.
Ha det gott // Anna-Carin

2008-05-08 @ 08:30:42
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0