YES!!

image322 Det blev som jag ville!!! Nordman gick till final. Jag hade glömt hur alla låtar lät och Nordmans låt var jättebra, Carola och Andreas var inte lika bra, den låten ville inte fastna, åtminstonen inte i min hjärna, Sibels låt är också bra men jag tror inte att hon har så stor chans i Globen, Nordman kan komma ganska långt men jag tror inte att de kommer ända fram, däremot Charlotte P, hennes låt är en riktig schlagerdänga tycker jag, det ska bli intressant nästa vecka och se vad som händer.

Nu ska jag strax gå och sussa i mina nytvättade/vädrade sängkläder, mm så mysigt! Det snöar ute och det är ju mindre mysigt, jag hoppas att det inte blir alltför mycket, är inte så förtjust i att skotta snö, men det är ju klart, jag har ju 2 tonårsgrabbar som kan skotta!! ibland tänker mamma till.... gubben ska iväg på nåt tjafs hela dan imorrn, typiskt!! Nåja, när han kommer hem och vi ätit middag så kan det hända att vi åker iväg på IKEA en sväng, beror på när han kommer hem och hur vädret är.

Funderar på om  jag skulle ta och städa och byta gardiner i vardagsrummet i morron, men jag har inte bestämt mig ännu, får väl se vilket humör jag är på när jag vaknar.

Ha en skön natt och dröm söta vackra drömmar nu!

Natti natti

image321

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Yes Carola kom ej till final och Nordman gick vidare just som jag ville. Gillade inte riktigt Sibels låt lite för tam för schlager tycker jag.

2008-03-09 @ 08:25:44
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0