Vardagsrummet

har blivit städat idag, nu skiner det därinne, det var också välbehövligt, bytte gardiner  och soffkuddar också, det blev mycket ljusare.  Och så luktar det såpa, mm så himla ljuvligt. Skulle bara behöva kasta ut lite gamla möbler och prydnader också, men det får bli en annan dag.

            
De nya gardinerna     Soffkuddarna   


Nu ska jag (tror jag) baka lite till E, har lovat att göra drömmar och drömtårta. Jag har inte bestämt mig ännu, ska kolla så att jag har ingredienser hemma först. Ta in det som är ute på vädring och sen då (kanske) sätta igång med bakandet, det går ganska fort när man väl sätter igång.

Ha en skön söndag!

image348

Kommentarer
Postat av: M

Hur länge blir det idag???

2008-03-16 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0