Tjo

image360
Idag orkade jag bara 30 min på crossen, körde mina 120 situps som vanligt. Kände mig lite hängig tidigare, lite huvudvärk och konstig i kroppen, har tagit 2 voltaren T och nu känns det mycket bättre, jag blev nästan orolig att jag höll på att bli sjuk.
Var och hälsade på hos kollegorna på jobbet också, oh så skönt det var när jag kunde gå därifrån när jag ville :). Jag lämnade in festbilder till E så att hon kan lägga in på intran så vi alla ser hur roligt vi hade, man vet ju aldrig, kanske några inte kommer ihåg. Nädå, vi var alla jätteskötsamma.


                                              image361

Imorgon åker jag ju iväg till min mor och far så då blir det inte till att blogga nåt på ett tag, snyft, snyft, jag kommer verkligen att sakna internet, inte trodde jag att jag skulle kunna bli beroende av det, fast det är klart, jag är ju en människa som verkar bli beroende av det mesta, speciellt sånt som har med godis och socker att göra, tyvärr! :)
Om jag kommer åt någon dator hos någon så lovar jag att kolla bloggar och själv skriva några rader.

Ha nu en riktigt skön påsk, koppla av!!  Ät godis - med måtta!!

image359

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad påsk på dig och hela familjen önskar
liten jag med barn!

2008-03-20 @ 18:14:16
URL: http://jezze.blogg.se
Postat av: Maria

Ha så kul hos mamma!

2008-03-20 @ 19:38:15
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: uLLis

Det vore toppen att komma förbi! Din mor är super på mat. Imorgon ska vi dock till Ulla-bulla. Sedan jobbar jag lördag-onsdag. Tyvärr...
Härligt att vara landstingsanställd :-(

2008-03-20 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0